reklama

Deň za dňom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Deň za dňom, v hrudi nepokoj

mi kvôli Tebe srdce metá.

Deň za dňom sa vlečie

a ja vhodné slová hľadám,

ako opísať, mne osobu

tak blízko vzdialenú.

Prečo oči Tvoje

tak zvláštne sa mi zdajú,

prečo Tvoj úsmev

rozžiari vo mne všetko,

čo tento svet uspáva,

moju dušu nečistú.

Tak deň za dňom rozmýšľam,

akú vôňu má tá bytosť nebeská

a čas plynie ako let orla.

Neobzerá sa za seba

na sever či juh,

keď už dávno vyrazil na cestu.

Len to miesto utkvie mu v pamäti:

„Tu som už bol!“ a ďalej letí.

Už poznám vôňu bytosti nebeskej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To vôňa vzduchu je, počas letu orla.

Keď na konci cesty

s krídlami zlámanými

budem umierať,

s čistou dušou si odpoviem:

„Veď ja som milovala...“

Monika Botolová

Monika Botolová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Akceptovať neznamená podporovať" Zoznam autorových rubrík:  media marketingFeYtonYLen tak z brucha PRÓZAPoiésisSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu